Op zoek naar een afstudeersbedrijf

De laatste weken ben ik druk bezig geweest met het zoeken naar een afstudeerbedrijf. De moeilijkheid zit hem in het vinden van een bedrijf dat zowel aansluit op mijn interessegebied als open staat voor een afstudeerder.

Momenteel zet ik elk medium in om een geschikt afstudeerbedrijf te vinden. Ook van mijn blog wil ik gebruik maken en daarom zal ik in deze post kort vertellen wie ik ben en waar ik naar op zoek ben.

Als je dit bericht leest en je hebt de mogelijkheid om mij een afstudeerstage aan te bieden, of je kent iemand die wellicht interesse heeft, neem dan alsjeblieft contact met me op. Dit kan via het contactformulier op mijn blog, of je kan me toevoegen aan je netwerk op LinkedIn. Ik kom dan graag een keer langs om kennis te maken en de mogelijkheden voor een afstudeeropdracht te bespreken.

Over mij
Mijn naam is Robert Klauss en ik ben vierdejaars student Commerciële Economie aan Avans Hogeschool te Breda. Momenteel ben ik bezig met de minor ‘Online Marketing’. Mijn meewerkstage heb ik gelopen bij Solid Gray, een jong groeiend bedrijf dat twee jaar terug de markt is opgegaan met een unieke hardshell rugzak. Bij Solid Gray heb ik me onder andere bezig gehouden met het social media beleid. Tijdens mijn stage kwam ik erachter hoe leuk en effectief het is om social media in te zetten bij het creëren van een merkbeleving. Mijn keuze om de minor ‘Online Marketing’ te volgen was daarom snel gemaakt.

Solid Gray Facebook 1
De Facebook pagina van Solid Gray wordt gebruikt om lading te geven aan het merk. Er worden leuke foto’s geplaatst van het product, maar ook van klanten, samenwerkingen en nieuwsupdates. Link naar officiële website Solid Gray

Afstudeerbedrijf
Het bedrijf waar ik naar op zoek ben is een eigentijds bedrijf met minimaal 10 FTE en in het bezit van een marketingafdeling. Als afstudeer opdracht zou ik graag willen werken aan een strategisch online marketingplan of een strategisch marketingplan.

Strategische marketing is iets dat bij veel bedrijven over het hoofd gezien wordt. Vaak focussen bedrijven zich op het operationele gedeelte van de marketing. Om operationeel effectief te kunnen zijn is het echter belangrijk om ook het strategische deel van de marketing goed op orde te hebben.

Tagged with: , , , ,
Posted in Over mij

Leave a Reply

